Boektitel: Personal Brand.nl
Ondertitel: De kansen van je online identiteit

Klik hier voor: de cover van het boek

Hoe meer je werkt met internet, hoe belangrijker je digitale identiteit is. Het managen hiervan noemen we online personal branding. Hoe doe je dat? Hoe manage je het? Maar ook: hoe kun je er geld mee verdienen?

– Praktische antwoorden op een nieuwe vorm van internetcommunicatie
– Gebruik van blogs, websites, e-magazines, social networks, filmpjes, zoekmachines, adwords
– De kracht van een uniek online profiel

Over de auteurs

Huub van Zwieten is droombaangoeroe en directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij is medeauteur van Het merk ik en Onweerstaanbaar cv.
Bas van de Haterd is zelfstandig professioneel bemoeial, een soort consultant, maar dan eigenwijzer. Hij helpt bedrijven bij het inzetten van nieuwe media in recruitment
Tom Scholte is personal branding trainer. Hij werkt samen met professionals aan het ontdekken, versterken en zichtbaar maken van hun onderscheidende waarde.

Technische gegevens

serie Volkskrant Banen

titel Personal Brand.nl

ondertitel De kansen van je online identiteit’

auteur Huub van Zwieten, Bas van de Haterd, Tom Scholte

redactie

uitvoering paperback

omvang 224 blz.

formaat 14 x 21,5 cm

prijs € 15,95

isbn 978 90 274 2995 7

nur 801 Management algemeen

verschijnt okktober 2008

Ook leverbaar

Andere titels Volkskrant Banen-serie

Advertenties


%d bloggers liken dit: